13 Ekim 2011 Perşembe

İhanetin Ayakizleri


Aldatmak ya da aldatılmak, işte bütün mesele bu... Sadakatsizlik, aldatan kadın ya da erkek portrelerinin durumunu da ortaya çıkardı...


Bir kadın eğer ihanete uğruyorsa, bunu altıncı hissinin gücüyle mi anlar, yoksa kocası açıkça "Ben ihanet ediyorum" mesajı mı verir?

Yapılan araştırmalara göre, ikincisi daha sık görülüyor... Çünkü, kadın ya da erkek eşine ihanet ediyorsa, bu davranışlarına net bir şekilde yansır. Bakın eşine ihanet eden kadınların ve erkeklerin tavırlarında ne gibi degişimler yaşanıyor:


Erkeksi belirtiler

"Dipteyim", "sondayım", "depresyondayım" diye ortalarda dolasan sevgiliniz, bir gün kalkıp aniden "Yaşamak ne güzel şey be kardeşim" moduna geçerse.

İş hayatında birdenbire yükselir, "Sana neler alacağım sevgilim" bak bu daha baslangıç deyiverirse.

Cep telefonuna her mesaj gelişinde 'Turkcell Bilgi Hatti maç skoru yolluyor, yeter artık' diye sahte şikayetler ediyorsa.

Telefon defterindeki erkek arkadaş numaralarında garip bir artış gözleniyorsa.

"Bugüne kadar bileklerinin bu kadar kalın oldugunu hiç fark etmemiştim", "göğüslerin de sanki ufalmış gibi geldi bana" benzeri yorumlar yapmaya başladıysa.

Size zırt pırt sarılıp 'Aman da ne şekermiş' gibi baba şefkati gösteriyorsa.

Aksam eve geç geldiginde "Bıktım bu toplantilardan artık" diyerek oflayıp pufluyor, "Gel seninle şöyle baş başa bir tatile çikalım haftaya" diyor ve o tatil programı asla gerçekleşemiyorsa.

Kredi kartı ekstrelerinde iç çamaşırı satılan magazalardan yapılmış alışveriş harcamaları gözüküyorsa.

Kadınsı belirtiler

Simdiye kadar sarışın olan sevgiliniz ya da eşiniz, aksam eve kızıl gelirse.

Düsünceli halleri, anlamlandıramadığınız tuhaf bir çekicilikleri varsa.

Yatmadan önce 'Ballı süt ister misin?' diye soruyor, ya da sabah kalktığınızda almanız gereken vitaminleri elinize tutusturuyorsa.

Size, sizi aldattığı kisiden edindigi bilgileri anlatmaya ve yorum yapmaya başlarsa. Hiç anlamadığı borsadan, motor sporlarından söz açarsa.

'Seks yapmayalım, bu aksam sadece sana sarılıp uyumak istiyorum' diyorsa.

Pamuklu pazar külotlarının yerini dantel g-stringler almaya başladıysa.

Akşamları, "Hayatım arkadaşım Aslı intihar etmek üzere" diye evden aniden fırlıyorsa.


A L A R M

0 yorum:

Popular Posts