20 Temmuz 2011 Çarşamba

Erkek İsyan Ederse


Sevgilim,

* Tuvalet kapağını mesele yapma. Sen indirdin diye ben söyleniyor muyum?

* Cevabını duymak istemediğin soruyu sorma.

* Her an aklımda bir tek sen yoksun.

* Alışveriş senin sandığın gibi bir spor değil!

* Bir yere gitmeye kalkıştığımızda yeterince giysin olmadığına beni inandıramazsın.

* Ağlamak şantajdır! Şantaj da suç sayılır.

* Ne istediğini açık açık söyle. Dolambaçlı yolları anlamamı bekleme.

* Bugünün önemini bilmiyorum, bilmemi de bekleme. O kadar önemliyse takvimime yaz.

* Hangi ayakkabının hangi kıyafete yakıştığını sorma. Üç ayakkabısı olan bir insanın cevabını vemesini bekleme.

* "Evet" ve "Hayır" bana göre her soruya verilebilecek yeterli cevap sayılır.

* Çözümünü istediğin sorunla gel bana. Yorum için değil.

* Sempati için kız arkadaşlarına git. Bana gelme.

* 17 ay devam eden baş ağrısı ciddi bir tıbbi sorundur. Doktora git!

* Yabancı filmlere beni götürme. Onları yabancılar seyretsin.

* Kendi arabanın yağını kendin kontrol et.

* Beni 6 ay evvel söylediğim şeylerden sorumlu tutma. 7 günlük süre bile benim için yeterince uzun.

* Söylediğim bir şey iki yorum taşıyorsa, onu seni kızdıran ve sinirlendiren anlamda söylemediğimi bil.

* Bana ya bir şey yapmamı söyle ya da nasıl yapmam gerektiğini. İkisini birden değil.

* "Ne var?" diye sorduğumda cevabın "yok bir şey"se bir şey yokmuş farz ederim. Üzerine düşmemi istiyorsun, biliyorum ama başıma iş çıksın istemiyorum.

0 yorum:

Popular Posts